XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi

  • masa pelepasan:2024-04-29 08:08:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:471
  • Penerangan pantas:

    Xiangtan,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan

Kandungan artikel

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

XiangtanIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

KilkennySaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi



Dalam kehidupan harian tertentu, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu,XiangtanSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

NyahkiraBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Bunyi,XiangtanPengubah kotak terkubur, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah,XiangtanPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyak, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Garansi kreditPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

XiangtanKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pembuat pengubah kuasa

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

BagubaiMaklumat produk lain
  • MaarssenLift tahap hidraulikApakah pengertian umum mengenai nilai bahan

    MaarssenLift tahap hidraulikApakah pengertian umum mengenai nilai bahan

  • VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama

    VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama

  • TrapaniPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamJaminan material

    TrapaniPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamJaminan material

  • TrapaniTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebut harga kos terkini

    TrapaniTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebut harga kos terkini

  • LorientJambatan naik jenis jambatanFahami keadaan pasaran

    LorientJambatan naik jenis jambatanFahami keadaan pasaran

  • LorientPlatform penangkapan hidraulik traktifSemua faedah habis, harganya naik sedikit

    LorientPlatform penangkapan hidraulik traktifSemua faedah habis, harganya naik sedikit

  • LorientLift tahap tetapPerkara berkaitan yang digunakan

    LorientLift tahap tetapPerkara berkaitan yang digunakan

  • KamaliaPengubah tenaga tinggi kuasaSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan prestasi pen

    KamaliaPengubah tenaga tinggi kuasaSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan prestasi pen

  • segera:Peringatan: Maklumat XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi memberi anda XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi oleh syarikat kami, perkhidmatan XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi. XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!